13 mars 2012

:) (+kommentarsvar)

Igår hade jag tid hos distriktssköterskan på vårdcentralen. Hon som jag går hos för att få mina näringsdrycker utskrivna...
Det gick bra. På flera punkter :)

Vikten är uppe i mål nu, dvs strax över 65 kg. Skönt :)
(mål va mellan 65 och 68)
Jag fick gjort det första EKG:t och kunde därför börja med concertan igen :D Sköööönt!
Virrvarret o stressen va mindre kul.. skönt att få fokus igen hehe

Ninja:
Tack fina du. Din kommentar värmde <3
EKG:t va bra. Nästa EKG tas på fredag.
Miss u sweetie, men vet läget..från bådas håll <3

Fru Fibro:
Tack! Ja, jag har fått din kommentar, men med tanke på innehållet visste jag inte om du ville att jag skulle publicera den... Har iallafall lagt in dina bloggadresser bland favoriterna :)

Kram alla fina därute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!