7 mars 2012

.......

...jag är ingen bra bloggerska när jag har ont...
Allt fokus ligger på smärthantering. Jag virkar för att inte gråta och skrika av smärtan som bara växer.
Jag går till läkare och tar prover. Jag går till andra läkare o får smärtbehandlingar...som inte ens de lyckas lindra....
Jag är trött. Av smärta och av nån sjuka jag inte verkar bli frisk från. Snörvlar lite o har till o från feber.
Det tar timmar var dag innan jag kommer ur sängen.... Pga smärtan, stelheten, den fysiska tröttheten.

Det är detta som gör att jag inte bloggar nu.
Min kropp stjäl helt enkelt all energi...

Kram till er

2 kommentarer:

  1. Bästaste, söta... Är du säker på att du inte ska börja med Cymbalta igen? Den kapade ju ändå udden av det där... Det gör ont i mig att läsa att du mår så dåligt...

    <3

    SvaraRadera
  2. mina varmaste kramar till dig min kära! jag saknar dig <3 hoppas så hårt att jag finna stryka till att ta upp kontakt med de i min stad. till att fara till stora staden, träffa dig och de andra tjejerna någon timma i sol och med en glass.

    det är din blogg, du har inte skyldighet att blogga. de som genuint bryr sig stannar kvar, fortsätter att klicka in hos dig.

    det känns svårt att höra hur ont du har, hur det förhindrar dig. tungt att det inte finns smarta lösningar.

    kramar och hälsa amour!

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!