9 september 2011

Kommentarsvar...

Carola skriver:Var har du köpt den? Har en kaotisk vardag som jag försöker få ordning på? Vilket spännande jobb du har, känner att efter alla år kämpandes med bup och psyk så vill jag utbilda mig själv. Berätta gärna lite mer för mig om du vill. kram carola

Just denna hittade jag i vår vanliga lokala lilla bokhandel faktiskt. Men kika in på nån vanlig större bokhandel så borde det finnas nåt liknande där.
Får inte riktigt ihop vad för arbete du syftar på... jobbar nämligen inte utan är varaktigt sjukskriven.... Däremot har jag jobbat ju... Senast på en plastikklinik med specialitet på ärrbehandlingar...
På tavlan är det sambons jobbtider som står uppskrivna... och hans jobb är onekligen intressant oxå. Jobbar på ett kortis-hem för barn med olika handikapp via LSS (vissa SoL).
Vad vill du veta? Jag är undersköterska och mentalskötare men senaste 11 åren har jag varit sjukskriven med ett kort undantag bara...
Kul du kikar in här! Ska kika in på din sida nu ;)


Ninja skriver:nice nice =D får jag länka dig på min sida hun?

Jamen Självklart rara fina! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!