10 september 2011

Då och Nu.. om mina ärr. (starka bilder)

Ett inlägg med bilder... ansvaret ligger på Dig att läsa/titta. Blir du triggad av ärr, skippa detta inlägget.

**********************************
Jag har rotat bland gamla bilder... för att jämföra då och nu med mina ärr på armarna.
2009 gjorde jag en massa ärrbehandlingar (ni som följt mig länge.. minns ni?) på mina underarmar, främst höger och tänkte jag skulle visa skillnaden.
Vänsterarmen har jag ju tatuerat över, men innan jag gjorde det behandlades även den ett antal ggr.

(klicka på bilden så går den sen att förstora)

--2009. Innan jag började behandlingarna för ärren








--idag. som synes är skillnaden på hö-underarm stor. Hö-överarm har ett ärr som är behandlat endast en gång, ett annat som inte behandlats alls. Vä-armen behandlades och sen dessutom tatueringen över som villar bort bra.




--närbild vä-arm














--hö-underarm





Jag gjorde mellan 13 och 15 behandlingar. Omständigheterna gjorde att jag tyvärr inte fullgjorde de som va kvar, men som ni förstår är jag extremt nöjd ändå :D
Enstaka större ärr samt överarmarna är inte klara.
Men jag är klar. JAG är nöjd :)
Ett enskillt ärr tog mellan 2 och 5 behandlingar, pga mängden ärr tog det naturligtvis fler behandlingar sammanlagt. Misstänker att ca 100 ärr inkl de små strecken, fick behandling denna perioden.
Det som idag syns på underarmarna är vissa upphöjningar och lite glansig hud på vissa ställen.

3 kommentarer:

  1. Jag blir grymt triggad av ärr men nyfikenheten tog över och det var verkligen en grym skillnad!!!

    Ångrar inte att jag tittade

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jättetack för att du delar med dig av detta, vilken skillnad! Du ska verkligen va nöjd med resultatet och tatueringen ;) den villar verkligen bort precis som du ville att den skulle göra. Kram

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!