26 augusti 2011

Så mkt i skallen

Senaste dagarna har jag så många idéer i skallen om vad jag vill skriva om. Men så lite blir gjort.
Har lite idéer... lista på det:

  • "Att va en Svensson"? Nöja sig med vanliga livet eller sträva efter annat? Vad är viktigt för mig? Vad lockar mig och varför?
  • Barn barn barn... tankar om våra försök att skaffa barn...
  • Vad gör mig Glad, Ledsen, Stolt, Arg, Fundersam?
  • Vad läser jag för bloggar i allmänhet och varför?
  • Dåtid. Minnen... men vilka av alla?
  • Intressen jag lagt på hyllan men saknar...
  • Knäppa lisor? Bra listor? Intressanta listor?
  • Läkemedel, funderingar, bra VS dåligt?
Vad vill NI jag ska skriva om?
Jag vet ju... jag har sista delen om Minnet från ÄS kvar... så den kommer väl... men nåt mer? Vad vill ni läsa? Veta?

Och i samband med ovanstående fråga passar jag på att slänga in en...


Kommentera i detta inlägget.
Kommentarerna kommer inte synas förrän jag svarar på frågorna (dvs på Söndag). Vill ni att en fråga ska va anonym, skriv det isåfall. Går såklart bra att namnge sig som anonym med.
Jag ska försöka svara på alla frågor (om jag får några). Svårt att komma på nåt som jag inte vill svara på direkt nu... så ja, jag svarar väl på allt (hoppas jag). Självklart undantag är mitt verkliga namn, bostadsort etc.

Alltså: Fritt fram o fråga till lördagkväll/natt då jag bommar igen kl 00:00.

Nu blir det duschen... ska fixa lite ärenden i centrum och även en sväng till sjukgymnasten (japp jag duschar ibland innan de e dags o svettas)

Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Jag tycker hela listan du själv radade upp verkar intressant! Så... Bara skriv.

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!