19 juni 2011

Till Er...

Jag märkte att mitt förra inlägg var det 1000:e i denna bloggen. Kul kul :)
Så nu har jag en undran... Som jag innerligt hoppas ni kan hjälpa mig med??

Jag blir självklart nyfiken på vilka som tittar in här hos mig. Sen jag startade denna bloggen har enligt räknaren haft nästan 25.500 sidvisningar...

Min fråga: Vem är du?
Om du vill får du gärna utveckla vidare... med typ om du har egen blogg, om varför du läser min, hur länge du läst ungefär eller om du följt med mig mellan mina blogg-byten.
Men mest... bara ett namn. Gärna länk med ev bloggadress. Men mer måste det inte va.

Jag vill gärna veta vilka som läser, och även se om Din blogg är intressant för mig.

Gaaah!!! Jag e så nyfiken! Hahaha

Kram på er!

Föresten... Bara så ni vet...
Jag har fått ominstallera Windows 7 på min dator... jag sparade alla bloggadresser från favoriterna så dom har jag. Men jag har ju en hel drös med lösenord oxå till specifika bloggar. Dom måste jag leta fram i mailen igen... det tar en del tid. Ganska mycket i "blogg-mappen".
Jag kommer väl hitta dom, men de jag inte hade i huvudet just efter ominstallationen... får nog vänta med besök från mig ett tag.
Givetvis e det fritt fram o hjälpa mig på traven om ni vet att jag fått lösen från er innan.. Går finfint att skriva en kommentar som jag inte publicerar ;)

6 kommentarer:

  1. Orspyan Sofia här, men behöver nog inte presentera mig så mycket närmre, du vet typ vem jag är :) Har ju följt din blogg typ..2 år? Plus läst igenom din blogg från början (:.

    SvaraRadera
  2. i:et så klart läser. saknar dig och de andra tjejerna något otroligt, någon jag kanske inte visar då jag varken ringer eller skriver till dig eller de andra. behöver egentid att sansa mig men jag finns hela tiden vid sidan av och slutar aldrig att tänka på dig och de andra.
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Jag har just hittat din blogg, och det jag tänkte skriva passade faktiskt bäst här. Trots att detta inte är ditt senaste inlägg! :)

    Jag hittade dig i ett kommentarsfält från en anorexiblogg, och hit kommer jag att återvända. Det tilltalar mig att hitta bloggar som bevisar att det går att ta sig ur sitt dåliga mående, som jag oxå har haft en hel del av.

    Jag kämpar på, det går nuförtiden bra för det mesta! *peppar peppar* Att kämpa utan stöd från vården är på gott och ont,m men för mig mest på gott! Som en jobbarkompis (jag jobbar med psykisk ohälsa) sa: Den som har kämpat sig frisk själv mår bättre tio år senare, än den som blir söndermedicinerad av psyk!" Tyvärr har kompisen jäkligt rätt!

    Som sagt, jag tycker om bloggar som inte "fastnar" i det dåliga måendet, utan som visar att ljuset i tunneln faktiskt finns!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag hittade hit från en blogg som hette nixpro som jag i sin tur hittade när jag gogglade bulimi. Jag lider själv av bulimi har jag väl börjat inse, och att läsa om andra som tagit sig igenom känns bra. Jag har en jobbig period i mitt liv just nu då min bästa vän just gått bort.

    SvaraRadera
  5. Jag är här och läser! Har nog presenterat mig förr för dig men kan ju göra det ifall nån annan läser här också vill veta vem jag är! Jag kallar mig för Mib och har en dotter med autism och neuropati, har även en son som nyligen är utredd för ADHD men trots stora svårigheter fick han ingen diagnos. Själv har jag fått en diagnos i vintras, nämligen Bipolär sjukdom. Min blogg handlar om allt mellan himmel och jord i mitt liv.

    SvaraRadera
  6. Jag Har läst denna blogg ett litet tag endast. Jag började från början på den. Tar mig sakta framåt. Vissa dar läser jag hur mycket som helst å fäller några tårar, vissa dar läser jag lite och ler. Jag hamnade här då jag fick adressen av dig <3.
    Presentera mig som CU. Mor till en son med add, autism spektrum, mot till en dotter med misstänkt add ( tror även hon har autism ) Gift med mannen i mitt liv med ADD :)..... Min blogg skriver jag knappt i men jag lägger upp kort på allt gtån Pyssel till kattungar :) Kram <3<3

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!