11 juni 2011

Halloj :)

Woohooo! Ännu ett blogginlägg och inte med 15 års mellanrum från förra! Fantastiskt va??!! Hehhee
Nä men iallafall... Lite snabb update?

Sitter o lyssnar på spotify-playlist "Uggla Retro" och det får mig alltid att spritta till lite i energin :)
Låten Piss-Fittor e rooooolig haha.

"en får andningsnöd, en hjärtattack..när hon landar upp på huven och förstör min lack.." lalalaallalaaaa

Ska snart fixa mig för att dra till Centrum. Va i törre centrum igår med amor o jagade kläder till brors bröllop... men hittade inget till mig.. Kollade verkligen ALLA klädbutiker till dam.. men nope..
Däremot kostym till mannen och 3 slipsar. Dessutom en kofta till mig + ett par nya jeans. Me like :)
Men idag blir det småshopping bara... Tror ju knappast jag kommer hitta "den där klänningen" här när jag inte hittade den igår..
Men typ strumpor, USBminne, Teknikmagasinets nya katalog, lite käk, kattmat och sköljmedel... Blir väl det..
Och såklart.. ett Grattiskort till älsklingen som fyller år imorrn!
Jag gillar skriva i korten... med såndär perfekt stil och text... och älsklingen tycker om det, så KLART att han ska ha det med!
Häromdagen fyllde ju systersonen 9. Hans kort blev finfint :D Och presenten?? Japp, han blev glad över DVDspelaren och filmen ;) Det blev syster med hehhee.. nu kan de kolla filmer utan xboxen igen + att den ju tar minneskort och usb... och skalar upp filmerna till bättre kvalitet.

Gårdagens shopping + letande innebar 5 timmars vandrande in o ut i butiker... hade liiiite ont igår och trodde det skulle smälla till riktigt idag, men nä det blev inte så farligt. Mer bara lite allmänt mör.
God kebabtallrik blev det med. Inte den lilla portionen o inte ens karln min pallade allt.. Men måste nog säga att pommesen var de godaste jag nånsin ätit.

...måste snart ta tag i mitt hår med... klippte ju det inför nyår, det har minst sagt växt.. men det kostar ju.. Då gick det på 1500... klippning + slingor i 2 färger.
Jaja, får se hur jag gör. Kanske bara blir blekta slingor? Hmm...

Imorrn blir det restaurang med amor, mamma, pappa och syster. Latinamerikanskt.. nytt ställe jag aldrig varit på men komer nog bli bra. Verkar kanon iallafall.

Kram på er fina!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!