24 maj 2011

989

... ja, asså det är 989:e inlägget...

Får väl skriva nåt.. inte alls upplagd för bloggande, ingen ork.

Men jag mår bra, känner mig stressad bara. Över mkt. Och över inget.
Stressad att fortstta ÄS-inlägget, stressad för det känns som jag inte gör nåt alls och jag borde göra iallafall nåt.
Men det gör jag ju...om man tänker efter.
Sånt där vardagligt som diska, städa, laga mat, tvätta osv.

Trött...typ hela dagarna. Och för tillfället även gnällig pga mens.
Käkat ny medicin nu ett par veckor. Allergimedicin. Dumma pollen...
Blir kanske lite slöare av den, men men.. skönare än att snörvla och nysa och ha rinnande ögon.

Ska till Dr Pain strax. Blir väl sprutor i armarna som vanligt. Och höger handled tror jag nog. Brukar bli en rejäl bula i handleden om jag får spruta där. Han lägger ju ca 5 ml bedövningsmedel på ett o samma ställe, och den sätts i ytterkanten av nervtråden, vilket gör att mycket kommer precis utanför. Meningen att trycket sen ska "portionera ut" läkemedlet i nerven typ. Sätts det rakt i nerven kan det bli för mkt av det goda lixom.
Förra ggn hade jag en bula som va ca 1 cm hög och 2 cm diameter. Visst, den går ju ner på nån halvtimme, men det ser lite creapy ut.

Nähäpp... återkommer väl...

Kram på er! Hoppas ni e piggare än vad jag e!

2 kommentarer:

  1. Nä sorry, inte är jag piggare än du! Kikar omkring i bloggar för att jag inte orkar annat. Men du behöver ju inte känna krav om att skriva färdigt om ätstörningen. Ta det när du har lust. En blogg ska ju inte vara ett krav heller. Fast jag är glad att du skriver. För jag gillar ju att läsa här.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag blir så glad att läsa att du mår helt oki....tröttheten och det hoppas jag försvinner snarast. Bulorna får inte uppstå heller då de kan slippa denna gången och för alltid.

    All pigghet till dig!

    Kram

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!