13 april 2011

OBS

Obs:
Tintin jag hittar inte din blogg! Finns inte på din blogger-profil vad jag kan se, och jag verkar ha slarvat bort den nånstans bland alla bloggadresser jag har i fav. på datorn.
Pleeeease help me?

Ja, annars e jag så skamligt lat med bloggandet... och även bloggläsandet.
Men orkar inte känna skuld för det.. och tyvärr inte heller ork att bättra mig just i denna sekund.

  • Sjuk än... lunginflammationen.
  • Mycket tankar runt barn-verkstan. Försöker o hoppas, får se när det blir nåt.
  • Slö o trött, men kämpar för att promenera 15 min på gåbandet 2ggr/v (sjukgymn)
  • Mår psykiskt bra, menfysiskt kass. Trist o tråkig kombination
Försöker läsa liiiite bloggar, men av de ca 60 jag läste dagligen innan, är det kanske... 4-5 nu. TA INTE ILLA UPP OM DET! Att jag inte kommenterar eller läser DIN just nu beror INTE på att den eller du är ointressant! NEJnejnej... kom inte med såna dumma tankar nu.

Jag hittar väl tbx snart hoppas jag... med full blogg-energi.
Men jag vet inte när.... Men tro mig, även JAG är trött på att va trött! Vill ha min energi tillbaka NU!

Kram på er alla fina finisar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!