16 mars 2011

Kort update bara...

Jag mår bra. Men det e mkt just nu.
Senaste 3 dagarna har det varit gubbar här som lagt golv i 2 av rummen.
Innan och efter det har det burits möbler..
..har ännu inte hunnit få allt på plats.
=ont

Annars e det ok.
Har Big Brother på datorn som rular om dagarna i bakgrunden.
Sjukgympa e det ingen denna vecka eftersom hon är i fjällen.

Så... Ja, jag mår bra förutom att jag har ont. Eller.. nja, nästan bra. Bra psykiskt iallafall!
Har snackat med läkaren på VC som jag va hos. Blodprovet visade att det finns nån infektion och jag har antikroppar för Mykoplasma (ovanligare lunginflammation).
Men jag ska inte käka antibiotikan... Det krävs nämligen en starkare sån och det kan va farligt om jag blir med barn, vilket vi ju försöker.
Det får läka ut av sig själv + astmamediciner och hostmedicin.
Mindre kul o hosta slemmiga klumpar vill jag lova..

Men..
Annars mår jag bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!