11 februari 2011

WTF!!!???

Sekreteraren från psyk ringde nyss...
Har ju läkartid där på måndag.
...eller hade iallafall.

Men tydligen så hände nåt igår, och den läkaren bara gick! Slutade!
En av de 2 fasta läkarna.
Nu e det minsann kaos där.

Jag skulle ju gjort min utvärdering av Concertan... och få veta om det är nåt jag ska få fortsätta med även efter en graviditet (alltså inte bara under denna "testperioden" som varit nu sen oktober).
Skulle även bestämma hur min nedtrappning med antidepp skulle va.

Man undrar ju verkligen vad som hänt..

Sa iallafall till sekreteraren att hon skulle skriva en anteckning om att jag kommer själv starta nedtrappningen av antidepp.  Med tanke på att vi ska försöka bli med barn.
Hon ska återkomma om ny läkartid så snart som möjligt. Nån läkare måste dom väl få tag på.

Hörde verkligen hur stressad hon va i telefonen. Aldrig kul att ringa runt såna meddelanden när man inte ens vet hur det ska lösas.

Jaja, hon skulle se till så jag får mer recept på min Concerta omgående iallafall... mina 18 mg-piller e slut, och nästan 54 mg-pillerna oxå...

Tjingeling ...

1 kommentar:

  1. Som om du inte haft tillräckligt med läkare redan... Ska nu få en till för utverdering av något du testat ett tag, hoppas att förra läkaren varit noggrann i sina anteckningar så du slipper en massa sånt strul också.
    Hoppas att allt löser sig och att det funkar med nedtrappningen av antidepp.
    Kram

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!