6 februari 2011

Slö-dag

Har verkligen inte gjort ett vettigt skit idag...
...eller jo, jag stack ner till Ica o handlade...
Men mer har jag inte gjort.

Vaknade imorse och var idiot-hungrig. Hoppades att gårdagens illamående skulle va över.. och käkade några pastaskruvar från gårdagen.
...väntade...
Nä, inget illamående!
Vrålhungrig som sagt blev det asså pasta till frukost haha.
Ibland blir det så... akut tillfredsställelse av kroppens signaler hehe.

Dock har jag skalabank som attan... Antar att det beror på gårdagens illamående o kräkningar. Kass balans + säkerligen salt och vätskebrist.
Druckit en del extra idag med tanke på det.
Har även ont ont i kroppen. Men vill inte peta i mig mer av gårdagens medicin idag. Bara tagit snäll medicin.. men den hjälper inte lika bra såklart.

Vet att detta smärtskovet ju är självförvållat... Så mkt stress o städ o packande o flytt o fixande osv.. nder längre tid. Japp, bara mig själv att skylla.
Märker dock att armarna börjat lugna ner sig nu. Blockaderna hos dr pain i fredags börjar verka.

Tjingeling på er!

2 kommentarer:

  1. Visserligen är det självförvållat men en nödvändig sak med flytten annars så hade den inte blivit av eller hur? ;)

    SvaraRadera
  2. Jo det är glädjande besked och inte helt fel. Jag har ett tidsbegränsad sjukpension/rehabiliteringspension till den 31 augusti 2011. Det är olika beroende på vad du säker. Nu fick jag en sluttid på mina intyg men jag skulle kunna få det till helpension senare om det skulle behövas. Vi har pension från 65 år vi med.

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!