19 februari 2011

Ser kallt ut..

Edit: Första delen skrev jag vid 9.30 i morse...

Uppe... men älsklingen sussar än.
Vädret e kanon. Strålande sol! Men det SER kallt ut, och när jag kollade på vädret på nätet, såg jag att det är 15 minus här nu. Vill inte ens gå ut o känna haha.

Gårdagen...
Började med ett besök på psyk. Hade fått en tid till en jourläkare där. Istället för tiden jag skulle haft i måndags hos min vanliga läkare (som ju slutade pang bom en dag och bara gick hem).
Läkaren igår sa att hon skulle skriva i journalen att jag ville ha en bekräftelse på min ADHD-diagnos.
Måste ha det... för jag vill ju veta att jag får återgå till medicineringen efter en graviditet... som ju planeras.
Mår ju bättre än jag gjort på minst 15 år (kanske t.om någonsin) efter jag fått insatt Concertan.

Pratade även om hur sänkningen på mina antidepp ska gå till. Håller på att trappa ut dom. Vill inte ha dom om jag blir gravid.
Haft Cymbalta i nästan 6 år. Vill inte få utsättningssymtom, så därför blir det rätt långsamt. Har dessutom högsta tillåtna dosen, och då tar det längre tid såklart att trappa ut.

Fortsättningen nu kl 14 ca

Efter läkaren åkte jag o älsklingen och shoppade i Forum Nacka. Skulle ha en lampa på Claes Ohlssons, men självklart var de slut. Hittade en annan dock, som blev riktigt bra här hemma i köket :)
Shoppade lite smått med... svart kakeldekor, lite dator-saker (fläktkontroll, kablar o sånt) till älsklingen, och lite annat som jag inte kommer på nu :P hehe
Käkade på Sandys därmed... Guuuud va gott! Evigheter sen jag käkade på Sandys!

Hem, handla på Ica, fixa upp lampa, fixa datorn och så påbörjade jag med att sätta upp kakeldekoren. Vi ska ha svart kakel istället för det trista vita i köket.. 44 kakelplattor... Satte upp 12 igår, resten ska jag strax börja med.
Men nu blir det ner en sväng till Ica igen! Köpa tårt-saker, kaffe o sånt.
Mamma pappa, syster och systerson kommer hit imorrn o vi ska fira både min o mammas födelsedagar :)

Tjingeling på er!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Du gör rätt i att trappa ut Cymbalta lååångsamt,jag låg oxå på högsta dos när jag hade den och hade ett helvete att trappa ut den så ta det lugnt!

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!