26 februari 2011

... just det ja...

Vakna, käka, dator, Ica, bada, dator, fixa morgondagen käk + äta, kolla BBSverige på datorn, tvätta, diska, trött..

Wihoo va intressant va?

Kollar rundor på FamiljeLiv och blimamma-sidor. Fan va förkortningar det finns på allt haha.
Försöker skaffa mig lite fakta och allmän info tills det där i magen behagar fastna på rätt plats och växa sig till en bebis.
... Visste ni att om man vill skaffa barn så blir 80% gravida inom ett år.
Och det är minsann inte många som blir det på en gång...
Får se hur lång tid det kommer ta :)

See ya...
(bara en liten update på vad jag egentligen pysslar med haha)

3 kommentarer:

  1. Välkommen in i förkortningarnas värld, man förstår ibland inte ens hälften...

    Om man inte alls planerar det så har jag lyckats två gånger på mycket kort tid...
    Hoppas du inte behöver vänta så länge!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack för din fina kommentar! Jag är verkligen peppad nu, jag ska fan fixa det den här gången. Du är en inspiration på att det går;)
    Lycka till med bebistillverkningen!
    Kram!!!

    SvaraRadera
  3. Waow vad häftigt, har du tänkt att skaffa bebis! Eller ni har tänkt kanske det heter...
    Kram och hoppas verkligen att det går bra. Det gör det säkert.

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!