11 januari 2011

Tjohej!

Puh... vilken dag!!!!

Dr Pain gick finfint. 2 sprutor i ena armbågen och en i andra.
Han skickade även iväg en remiss till röntgen för att kolla mina knän om jag har begynnande artros där, och isåfall kommer vi starta en behandling med injektioner i knäskålen med nåt relativt nytt läkemedel som ska va bra särskillt i början av artros.
Painkillers fick jag med.

Resten av dagen har varit... blandad.
Ena delen förlamad i armarna. Nästa ap-ont när det började släppa, och nu sista delen oro i kroppen och sinnet över besiktningen imorrn (vilket gjort att jag såklart inte tagit det riktigt så lugnt som jag borde...)
Men nu e det nog klart iallafall. Plockandet, städandet och återställandet av allt här hemma.
Painkillers har kommit ut i kroppen så just nu e det rätt lugnt på den fronten med.

Blir att lägga sig tidigt idag. Snubben kommer redan 8.30 imorrn...

Fick en utmaning av en bloggerska. Mer om det senare!

Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Åh vad är det för en utmaning, nu är jag nyfiken. :D

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!