13 januari 2011

Skärpning :)

God morgon :)
Ja, nu blir det skärpning. Med bloggandet...
Tiden har verkligen inte räckt till, men nu e det mesta över och jag borde ha mer tid.
Har varit en himla massa inför besiktningen o sånt ju.
Men nu e den klar!
Båda lägenheterna gick igenom så sista helgen i januari flyttar vi! Wohoooo!!!

Det innebär ju visserligen en hel del packning, men nu behöver man inte stressa med att det ska se snyggt ut oxå, som det var med besiktningen.
Dessutom drard jag ju till skåne om en vecka och blir borta 4 dar.

Utmaningen jag fick kommer skrivas idag!

Nu e det dags för Mezza att dra till psykologen :)

Tjingeling!

3 kommentarer:

  1. Inte är du tvungen att skriva i bloggen om du har mycket annat att göra. Så länge du mår bra. Stressa inte för vår skull.
    Lycka till med flytten och naturligtvis resan till Skåne!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att du slipper vänta till slutet av februari.

    SvaraRadera
  3. Skåne får mig alltid på lite bättre humör. Hoppas det blir likadant med dig!

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!