7 januari 2011

Ööööh?

Ja, jag har blivit en riktig LOOOOOOSER på att blogga... Sorry.

Igårkväll pajade köksstolen. Satt med katten i famnen i köket.
Jag har lite knas-ställningar jag sitter i, och tydligen gillade inte stolen det.
Det sa BRAK och så satt jag på golvet och katten flög snabbare än snabbast hehe.

Men det va inte så farligt.. lite klös-märken, nåt skrapsår och ett par blåmärken max.

Känns iallafall skönt att veta att det inte har med vikten att göra haha. Den höll ju när jag va 5 kg + för några månader sen ;)

Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Ojdå.. Det där hände skolans strängaste surlärare mitt under en lektion en gång. Sjukt kul! Hoppas du inte slog dig alltför mkt.
    Sv: Jag behövde nog vete att det finns fina människor här i världen också. Nu vet jag det. Tack.
    (Och jag är också hemskt dålig på att läsa. Läser när jag kommenterar, och då har jag läst igenom det jag misat.
    Stor bansekram <3

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!