7 januari 2011

Känns som mycket nu..

Känns som att tiden inte räcker till nånstans. Vet inte vad den måste räcka till, men jag känner mig stressad, obekväm..får inget gjort typ.
Fast det får jag ju...

Har mina aningar om att det är början till PMS, men den enda skillnaden är egentligen att jag e mer "blä-ig" i humöret. Det har varit stresskänsla de senaste veckorna.
Har väl sin förklaring... Jul o nyår. Även om vi tagit det lugnt.

Sen är det det här med flytten...
Vi vet inte om vi flyttar den 1 feb eller 1 mars. Har mailat, men det är såklart semester och lediga klämdagar...
Man vill ju veta...
Vill packa, men hur mkt kan man packa? Vad kommer vi inte att använda fram till flytten?

Ska ner till skåne den 20-24 med. Lillebrors 30årsdag. Och min 31årsdag...

Måste fixa iordning papper till FK om bostadstillägg, men hur lönt är det om jag ändå måste skicka in ny snart igen?
..längtar till måndag då jag hoppas få lite svar på såna saker.

Älsklingen e ledig i helgen iallafall. Skönt.
Ja, för den 12e kommer en snubbe och besiktigar lägenheten ju!

Ugghhh.. blir trött bara av att tänka på allt :S

Ciao..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!