15 januari 2011

Mitt FÖRSTA inlägg som "Mezza"

Såhär i tankarna om utmaningen jag skrev om i förra inlägget, så gick jag tillbaka och kollade min första Mezza-blogg. Det var den 16 juni 2008 kl 16:48
Såhär skrev jag då:

Jag börjar idag

Välkommen... om du vill veta hur allt kan gå fel.
Om du vill veta vad en människa kan gå igenom...utan att det märks.
Om du kan föreställa dig att det faktiskt skulle kunna vara din granne...

Jag skriver rakt och ärligt, jag skymmer inget.



Men viktigast av allt: Jag skriver för all den okunskap och alla fördomar som finns.
Jag är inte galen... men ses med förnedrande och äcklade blickar ändå.





(LÄNK till detta inlägget)
(LÄNK till min första blogg)

1 kommentar:

  1. Sv: Ja, va vad det som hände? :( Jag vet inte riktigt själv mer än att polisen ringde på klockan kl01.00 på natten och jag blev tvingad att följa med. Men om jag ser tillbaka på det va det nog bra. Jag är där nu (just nu hemma på permis) jag har stöd från avdelningen och ska tillbaka och vara kvar tills på tis i alla fall. Och faktiskt, IGÅR började jag prata lite, hehe ;) För första gången där. Jag behöver hjälpen för att klara mig just nu. Ärligt och sant fast väldigt väldigt jobbigt.
    En dag för ca:1½är sedan fick jag ett cp-ryck och brände alla mina dagböcker :( men gjort är gjort...
    Hoppas all är bra med dig? Och faktiskt har jag haft nytta med de du har svarat på mina frågor lite tidigare. Så ett STORT TACK.
    kram

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!