31 januari 2011

.. hej hej...

Bloggbrist pga flytt.
Men nu e flytten klar, soffor o soffbord även hämtade från mamma o pappa. Mycket i lägenheten e på plats. Teknik inkopplad, gardiner uppsatta i vardagsrummet, sängen på plats, kökssaker är nästan klara, mattor, draperier, kattsaker, mat, sprit och en del kläder är oxå fixat.
Kablar dragna och fastspikade mm.

Älsklingen har fixat det mesta, men småplocket o fixet gjorde jag. Ser nästan ut som ett hem redan faktiskt. Trots att vi bara flyttade i förrgår.

Det gick kvickt som attan... flytten asså.
1½ timme, sen va allt klart. Måste ju va rekord... 2 flyttar på 1½ timme... (asså de som bodde här, som vi hjälpte, och vi som bodde där uppe... dom hjälpte oss med.)

Behöver jag säga att jag har idiot-ont och knappt kan existera just nu?
Dessutom har mitt knä smällt till 3 ggr på bara några dar. Som om det nästan hoppat ur led, och sen direkt hoppat tillbaka igen. SHIT vad ont det gör!

På fredag är det Dr Pain, och det tackar man ju för...

Små-sjuk e jag oxå...
Älsklingen med.

Lördagkväll innebar mys genom ett skumbad tillsammans, lite skumpa och godis. UNDERBART med badkar! Blir bad för mig idag med... för smärtans skull.

Fredag plockar jag ut min sista p-ring, och sen ska det göras barn haha.
Annars?.. Nä, har för ont för att tänka vad som mer varit just nu...
Ville mest bara lämna en liten rapport över senaste dagarna.

Nu ska jag krypa ner i sängen igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!