27 december 2010

Trist på HM

Kollade mellandagsrean på HM i centrum... fan va trista kläder det är nu!
Brunt, grått, svart, beige... hängigt och slarvigt eller minimalt och tajt.
Ungefär som att man ska springa runt i pyamas-kläder kombinerat med oformliga stickade saker? Nä... det va ingen hit.
Köpte dock lite bas-grejer. 2 t-shirts och ett enkelt linne. Strumpor.
På Kicks blev det lite nagellack och lim och i glasögonbutiken en liten flaska linsvätska.
Ica... lite mat.
Himlans kul shopping va???  ...not.

Nu har jag iallafall lagat käk. 1.1 kg köttfärs blev en himla massa köttfärssås + tikka masala med köttfärs i.
Ska in i frysen...

Har lite till att fixa hemma... läta efter en räkning som vi inte hittar, samt tvätta lite.
Och koka pasta... till amors mat imorrn (matlådan).

Trött... slut.
Ingen lust.

Men men... bara att sätta fart antar jag.
See ya!

2 kommentarer:

  1. hmm... känner igen det där med kläderna på hm, och inte bara där utan på flera mode butiker, verkar vara slappar klädser som e inne, eller på tok för tajta, kan det inte finnas ngt där emellan?

    MEN Divaded på hm har iof en hel del som faller mig i smaken ^^

    SvaraRadera
  2. Jag tycker också att hm suger, både färger och stil.

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!