27 december 2010

Skärpning Mezza!

... Detta är ILLA! Bloggen uppdateras alltför uselt...
Igår satt jag med photoshop och gjorde de sista 30dagars-utmanings-bilderna (Ja, jag fixar ihop dagens bilder/frågor själv) men inte fan kom jag för mig att skriva!

Snabbuppdate:
Jag mår ok. Trött de senaste dagarna men ok. ätt ont i nacken igen dock. Rastlös.
Julen va bra. Lugnt.
Älsklingen jobbar nu en himla massa dar i sträck (typ 18 dagar tror jag) men han har nu fixat så han inte jobbar nyårsafton iallafall och därför blir det bra avbrott i de 18 dagarna. Nyårsdagen jobbar han dock.

Jag ska ta mig ner till centrum idag och kolla mellandagsrean. Inget stort centrum vi har, men det passar mig bra. Pallar inte massa stressade stirriga folk.

Återkommer...
Blä vad kass jag e på detta..

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!