2 december 2010


Testar det här med tidsinställda inlägg... och då kan man ju passa på att skriva när lusten finns :P

Min första kärlek...
Jaa...Jag har inte så himla bra kvalitet på mina minnen... har svårt för det. Men denna minns jag.
Jag gick i...3:an och hade börjat i en ny skola.
I min klass fanns en kille... Markus.
En sån där som alla ville va tillsammans med. Blont hår i sann Back Street Boys-stil (vad nu blonda snubben heter där) Blå ögon och såååå söt. Såklart.
Fick ett skolfoto i stl mini av honom en gång, och det skulle inte förvåna mig om det finns kvar i nån låda haha.
Vad jag minns blev vi aldrig tillsammans, alternativt att vi kanske va ihop ett par dar...
När jag gick i mellanstadiet undrade han om jag ville rita en teckning på Ariel (den lilla sjöjungfrun) till hans lillasyrra, eftersom han tyckte jag ritade så bra. Självklart gjorde jag det! Även om jag inte va kär i honom då, så är det ju nåt särskillt med Den Första ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!