10 december 2010

Gomorrn!

Snart dags att dra till sjukgymnasten.

Min handläggare från Försäkringskassan ringde. Hon hade nu fått det sista läkarutlåtandet och vill prata lite. En del klarheter kom fram, en del korrigeringar hon missförstått rättades till, och sen avslutade hon med att säga att hon kommer rekomendera att jag får hel sjukersättning.

Skönt!

Dessutom rekomenderar hon att jag får det sen september... vilket innebär en del pengar retoraktivt.
Hoppas hoppas nu bara att det verkligen går igenom... Hon sa att hon inte kunde lova till 100%, men hon trodde verkligen jag skulle bli godkänd.
Känns som ännu en sten är på väg att trilla av minan axlar.

Kram på er vintervänner!

1 kommentar:

  1. Håller alla tummar, tår och katternas klor på att du ska få igenom ansökan!!! Det är verkligen en lättnad när det beskedet kommer. Lycka till!!!

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!