1 december 2010

30-dagars-utmaningen!

Det är dags...
Ja, det gäller den där utmaningen. Jag är betydligt mer på G idag än igår. Så det e väl bara att kicka igång då! Kommer skapa en egen kategori till den, så man lätt kan hitta allt om man känner för det sen ;)






















Annars då?
Jaaa... jag har sussat okej, älsklingen sitter vid datorn o softar han med. Börjar jobbet kl 15.
Katten sover i elementsängen.
Solen skiner.
Inget på schemat (skönt med ledig dag! Känns som det behövs..)

2 kommentarer:

  1. Åh vilken fin bild. Får jag låna den till min blogg? Jag funderar nämligen på att göra en egen men har inte kommit mig för att översätta den engelska varianten som jag har.

    SvaraRadera
  2. Sån kul utmaning! Skulle va kul att göra. Bra ämnen att svara på ju! Kram och ha det så bra det går!

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!