9 november 2010

Storm

Det har verkligen dundrat på rejält här inatt, och det fortsätter än. Nyss byttes regnet ut mot snö dessutom.
Tycker det är mysigt...

Tänkte skriva om hur det gick med bloggläsandet...
Ja, jag läste faktiskt inte ifatt... nästan...
Jag har kollat in på de flesta av bloggarna jag följer och läst senaste inlägget. Jag har visserligen även scrollat vidare ner på sidan hos många, men få har jag oftast bara ögnat igenom det. Skumläst.
På en del läste jag även några fler inlägg riktigt, men det var för att det senaste inlägget helt enkelt varit baserat på de tidigare...
På kanske 5-10 bloggar lyckades jag dock att BARA läsa det senast skrivna.

Men sen e det ju oxå så att jag tycker om att läsa! Jag ÄR verkligen intresserad av era liv... Och när det är intressant och jag känner att jag VILL läsa mer... då har jag gjort det.

Jag tycker ändå att jag skött uppgiften rätt bra, med tanke på att jag skummade mycket och bläddrade igenom typ 10 inlägg i en blogg på mindre än 30 sek. Det måste väl ändå va ok?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!