30 november 2010

Sista dagen innan julmånaden :)

...först:
Vårat internet är så otroligt fuckat så det är svårt att få till inlägg just nu.
Problemet ligger hos Comhem och vi får lite avdrag på internetavgiften fram tills mars då det ska va ordning på skiten igen.
Jag och älsklingen irriterar oss en massa, men det är egentligen bara att gilla läget...
Försöker så gott jag kan, men det e lixom inte ens kul att sitta med datorn just nu.

Så... då var den infon avklarad.

Snön faller vidare och har nu nått förnstrets nederdel.
Förra året täcktes halva fönstrena av snö, så man får väl se hur mkt det blir denna gången :P

QB som gäller idag...
Känns ok.
Sov på bara 2 propavan inatt istället för 3. Gick rätt okej :)

Gårdagen spenderades i sängen mestadels med MD House på tv:n som planerat.  Slappt o skönt hehe
Dock... så märkte vi sen på kvällen att missen inte visat sig på ett tag. Letade o letade... och tillslut kom det ett jam.... Hon hade smitit in i datarummet/förrådet och sen hade vi stängt dörren... Hon får inte va där, men men... hon hade väl sussat gott där i värmen hehe. Ingen större skada skedd. Inget kiss eller nåt. Däremot en extremt kelen katt sen när hon hittades.

Ja, annars e det väl inte så mkt mer...
Upptäckte igår att jag börjat gå ner lite i vikt igen, och det känns ju skönt.
Nästan 4 kg nu sen jag började med Concertan 4/10.
Gick ju upp lite när jag va i skåne förra månadsskiftet och sen har det stått lite still och jag har inte pallat väga mig. Men igår gjorde jag det och det va ju en trevlig upplevelse hehe.
Kämpar inte med vikten, men vet ju att jag inte småäter o så...
Började på 7 kg över BMI 25, nu e det alltså bara 3 kg kvar till normalvikt. Skönt.

Nähäpp... ska kika runt till er nu.. om internet känner för att samarbeta vill säga...

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!