19 november 2010

Sen då?

Hmmm... sitter och försöker klura ut vad som hänt sen, resten av dagen.
Hem kom jag med sjukresan iallafall... och älsklingen låste upp åt mig eftersom jag inte var kapabel att vrida om nyckeln.

Lite snack o cigg o spel på mobilen (toppen med touchmobil när man inte har nån styrka alls i händerna).
Gick o handlade käk o sånt på Ica... gick hem igen (de 20 metrarna).
Älsklingen ville såklart inte till läkaren idag... (skrev jag om det?) utan e det inte bättre på måndag så blir det då istället.

Ja... sen va det nog inte mkt mer.
Han drog till jobbet. Jag slöade på soffan o i sängen.

De 3 första fingrarna på var hand har vaknat till lite nu. Har dock kvar svagheten och att vrida på spisen va inte så lätt.
Kokar potatis som älsklingen ska ha till kycklingen i hans matlåda imorrn.

Trött... ofantligt trött. Hoppas kunna somna innan smärtan efter sprutorna blir för stark. Nerver tycker inte om att bli stuckna med nålar så det första som känns nä'r bedövningen släpper är såklart smärta. Men det går över efter 1-2 dagar.

Nähäpp...det va allt.
Seg i skallen så jag fattar knappt vad som sker.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!