12 november 2010

Morrn på er

Klockan är snart halv 11. Jag har varit uppe nån timme.
Älsklingen ligger ännu i sängen. Hostar... Han har hostat halva natten så han får ligga ett tag till.. Får se om han klarar jobba imorrn...

På måndag är det dags för Dr Pain. Äntligen! Eller... nej.. (kollar kalendern) Fan med. Det är inte förräns på fredag. Suck.
Innebär att jag måste ringa o be om painkillers...

(ringer)

Ja, det var telefonsvarare så nu har jag lagt in ett meddelande där...

Ja, jag blandar väl ihop alla möten...
Måndag är det sjukgymnast och sjuksköterskan på psyk (kolla puls o blodtryck) Minsta brorsan fyller 26 (han som bor p Malta)
Tisdag är det dags för nytt QB-test
Onsdag är det psykologen + att min storebror fyller 35 (men han bor i GBG så det blir inte kalas ju)
Torsdag är det sjukgymnastik
Fredag är det Dr Pain.

Ugh... vilken vecka...
Fredag trillar det in lite pengar med ju vilket innebär att det ska betalas räkningar och att det måste handlas under helgen

Blir trött bara av att se nästa veckas planering...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!