12 november 2010

Det är på G

Ja, nu får ni allt hålla tummarna för mig.
På förra psykologsamtalet fick jag veta att båda mina läkare (Dr Psyk och Dr Pain) skrivit intyg där de rekomenderar varaktig 100% sjukersättning...
Det är ju lixom inte nåt man får hursomhelst nuförtiden och jag hoppas det går igenom.

Skickade älsklingen att posta ett brev på lådan idag. Till min förra chef.
Det finns nämligen möjlighet att jag kan få lite pengar från AFA iallafall. Eftersom jag på det jobbet var medlem i FORA försäkring.
Inte mkt pengar, men kanske några tusen iallafall.
Hoppas bara att hon fyller i blanketten snabbt så jag kan skicka in papprena...
Så håll tummarna för det med.

3 kommentarer:

  1. Håller tummarna för dig. Jag skall också få något av både psykiatrikern och den vanliga läkaren nu när min sjukskrivning går ut. Kanske tillfällig sjukpension. Jobbigt med en massa lappar och intyg och hålla koll på sånt osv.

    SvaraRadera
  2. Jag håller alla tummar jag har... och tårna med;) för att du ska få igenom full sjukersättning. Efter att ha läst din blogg ett tag förstår jag inte vad de skulle ha för anledning att säga nej, men försäkringskassan är ju... försäkringskassan...

    Ro utan åror är jättebra, tycker också den kunde varit längre. Det finns en dokumentär om Ulla-Karin som skrivit boken som är inspelad under hennes sjukdomstid. Också mycket bra!
    Ha en bra lördag!

    SvaraRadera
  3. håller tummarna... är här inne då å då å läser..

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!