7 november 2010

Morgon-sol!

"Morgonsol, glittrar i viken. Dagen gryr, sista gång, blinkar Hanö fyr..//.....
Nynna en sång, tralla en trall, gnola en låt som minner om sommar..."
Har ni hört den låten???
Ja, den poppade iallafall upp i min skalle i samma stund som jag skrev titeln till detta inlägget..
En låt vi sjöng på högstadiet... och som jag ännu har kvar texten på. Shit, det va ju fan 15 år sen! Ojoj.

Jaja, iallafall... Solen skiner som bara den här just nu. Älsklingen ligger och sover fortfarande, men jag o katten e piggna o vakna.

Söndag = slappardag. Inget på schemat. Bra det, för mitt knä bråkar med mig.

Vad ska ni göra denna soliga dag?

Ska ta mig i kragen o läsa massa bloggar idag... har bara läst några för tiden och koncentrationen har inte infunnit sig. Sorry babes :)

Ha det!

1 kommentar:

  1. Hm... Jag ska försöka överleva.
    Och inte slå fler bulor i min panna. Och försöka sova.

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!