15 november 2010

Mååååndag morgon

...ja för det är väl måndag idag? Jo, det borde det vara...

Vaknade inatt av en underbar känsla. Vaknade nämligen av att jag insåg att huvudvärken och även nacksmärtan var borta!
Underbart att känna att jag kunde lägga mig tillrätta på riktigt och slappna av och SOVA.

Puls o blodtryckskoll idag. 14:00
Hoppas hinna få tag på Dr Pain innan dess så jag sen kan åka direkt till Apoteket o hämta ut painkillers.
Behöver få lindringen... verkligen. Även om de bara tar bort udden.
Vore bra om jag var utsövd iallafall inför QB-testet imorgon.

Naglarna sitter ännu där de ska.
Kände igår att jag fan måste göra NÅT som gör att jag både ser o känner mig lite fräschare. Hade verkligen inte nån inspiration till det, men de kom på iallafall.
Mina plastfolie-tunna naglar... nä de håller inte för mkt så som vanligt är det lösa som e påklistrade.
Har bara ett lager lack på nu, ska fixa mer idag.. ett lager till o kanske lite mönster. Känslan av att vara lite fin är faktiskt viktig.

Dags o hoppa in i duschen nu!
Tjingeling på er!

2 kommentarer:

  1. Du är säkert fin ändå, men lite naglar piffar upp i höstrusket!!!

    SvaraRadera
  2. Kan du inte lägga upp en bild på naglarna med mönster, vore kul med lite inspiration! Ha en bra kväll!

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!