15 november 2010

Allt var bra

Hemma från fys-kollen på psyk.
Puls 68.
Blodtryck 115/75.
Kan inte bli mkt bättre...

Dessutom med beskedet att jag ska höja Concertan till 54 mg. Måste dock vänta tills QB-testet är gjort imorrn... Så det blir från onsdag jag käkar 54 mg.

Fick tag på Dr Pain med, som sen ringde upp mig. Fanns en akuttid imorrn kl 8. Självklart tar jag den. Utan tvekan. Måste få nån smärtlindring. Satsar på sprutor i fötterna med Narop, och förhoppningsvis i nacken med Xylocain.
Har tid på fredag oxå så då får man hoppas att jag får i handlederna då.
Hoppas även få några painkiller utskrivet...

Jaja, det var dagens händelser... Det regnar o blåser men doftar ändå rent ute. Man får väl se det positiva i vädret med ;)

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!