13 november 2010

Jag är sjuk :(

Snörvel, prosit och hosthost... svettas o fryser... slö.
Japp, jag e sjuk.
Igår var tempen högre än den varit på måååååånga år (typ 5-6 år minst)... 38,0
Jag är en riktig lågtempare och får sällan ens i närheten av 38.
Idag var den 37,8.

Låg och vilade en stund och somnade... var nog behövligt.
Strax innan det va jag nere och köpte cigg, mjölk och Alvedon.
Höll på att bli tokig här hemma eftersom vi BARA hade en sorts värktabletter som jag inte kan ta.
Tandvärk, feber, ont i nacke och huvud + alla de vanliga ställena... nä, när det började poppa upp stjärnor framför ögonen släpade jag mig ner till Ica...
Oh du underbara Alvedon! Helt fantastiskt va skönt det var när tandvärken släppte... och smärtan i nacken och huvudet.

Jag o älsklingen har idag varit tillsammans i 4½ år. Ojoj, minsann... tiden går ju! Snart 5...

See ya later!

1 kommentar:

  1. Krya på dej! Jag är också förkyld :-(
    Inget roligt alls :-(
    Tänkte på det här med ditt läsande av alla andras bloggar... jag har delat upp så jag bara läser fyra om dagen och då går jag i ordning i min favoritlista, det funkar bra tycker jag. Man får visserligen läsa ganska mycket på varje för att se och förstå allt som hänt sen sist man var där, men jag tycker att det känns bättre än att plöja igenom så där många varje dag.
    Kram på dej!

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!