14 november 2010

Fars Dag

Ja, ingen har väl missat att det är Fars Dag idag.
Jag har nyss ringt till min far och bjudit på skrålande sång Far lilla far, vem är väl som du... Ingen i hela väääääääärlden!
Sjuk och hes o krasslig men far min gillade det ändå :P
Pappa håller på att tvätta... mamma ligger ju i lunginflammation och pappa har precis kommit hem från sin Englandsresa (som direkt efter det bestod av ett gäng jobbresor runt om i Svarige). Ojoj... jag visste inte att mamma o pappa hade sååå mycket tvätt... Pappa skulle nämligen släng i den ELFTE maskinen nu!
Ojoj vad det är skönt med egen tvättmaskin hehehe

Förrförra farsdag var deprimerande. Jag kan inte släppa det. Det var den 9 nov 2008. Det var den dagen min vän tog sitt liv inne på en slutenvårdsavdelning.
Kan inte släppa vilket minne hennes far måste ha av farsdag. Även om nu farsdag inte alltid är den 9 nov...

Älsklingen beordrade mig att göra absolut ingenting idag. Inte ens ner till Ica. Måste bli frisk...
Kommer nog köra en maskin tvätt och disk... men mkt mer än så blir det inte.
Samla ork och kraft inför nästa vecka.

Tjingeling på er!

1 kommentar:

  1. Har inte träffat min pappa på typ 8år. Barnens pappa jobbar så han är inte hemma.

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!