1 november 2010

HEMMA!!!!

I´m back in Stockholm!
Resan har gått bra. Inga förseningar och byten hit o dit flöt på. Man märker hur bortskämd man är här hemma jämfört med i norra skåne... särskillt med bussar o sånt. Där nere hade jag tur att jag inte behövde vänta mer än 45 minuter mellan buss o tåg... här var det tunnelbana o buss som passade perfa ju :)

Katten jamar och slingrar sig runt mig hela tiden haha. Ja, hon har väl saknat mig...
Älsklingen träffar jag ju inte förrän ikväll.

Renbäddat i sängen är det, så jag ska strax ta en skön lång dusch o sen slappa vid tv:n. Sen ikväll kommer det bli såååå skönt att krypa ner o bara soooova i egna sängen.
Sovit i en uppblåsbar säng i skåne. Det har varit rätt ok, men den knarrar ju vid minsta rörelse.

Tjingeling på er!

1 kommentar:

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!