11 november 2010

Aj

Sov rätt ok inatt. Men nu på förmiddagen/lunch-tid har smärtan ökat på.
Lite sjuk ännu dessutom.
Älsklingen är hemma från jobbet idag pga sjukdom.

Eftersom han e sjukare än jag tog jag mig själv till centrum nyss och handlade. Coop hade massa 10kr-varor så det gällde att passa på...
Två matkassar var inte vad mina händer ville iallafall... Ajajaj... Fotlederna bråkar mer o mer o gör ont de med. Knäna är som igår.
Nej, inge bra alls det här.
Men nu e det bara hemma som gäller. Kommer dessutom avboka sjukgymnasten imorrn. Även om jag skulle krya på mig lite, så är det verkligen inte läge att påfresta mer på varken fötter eller de andra lederna... och att bara ta sig dit skulle va för mkt.

Har ju testat Storytel. Ljudböcker i mobilen. Igår lyssnade jag på en bok som heter Ro utan åror. Riktigt riktigt bra var den! 3 h och 40 min lång bara... lite synd att den inte var längre...
Det var iallafall en kvinna med ALS som skrev boken. Den är lite som en dagbok där hon berättar hur det var med de första symtomen ända tills dess att hon inte kan få ner ett enda ord till på datorn och hon dör.
Vet ni inte vad ni ska läsa, så kan jag varmt rekomendera den!

Tjingeling på er!

1 kommentar:

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!