11 oktober 2010

Ujujujjjj

Shiiit va slut jag vart efter denna dagen.
Gjorde verkligen mitt bästa för att inte sova på dagtid idag, men nej, det gick inte.

Efter sjukgymnast, tröj-shopping och psykologen, for jag hem. Käkade nudlar och satte mig vid datorn.
Mådde vansinnigt illa... Postafen ville inte hjälpa.
Så... vi halv 7 typ, la jag o vilade mig på sängen... spelade lite spel på mobilen för att inte somna... Men det gick ju bara inte.
1½ timme senare så vaknar jag.
Skit med!

Hoppas jag kan sova inatt iallfall... Jag mår iallafall inte illa för tillfället... vilket ju är bra iallafall.

Tant röd bestämde sig dessutom att komma o hälsa på just idag. Säkert har illamåedet med det att göra med..

Ska kolla runt till er nu!

1 kommentar:

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!