26 oktober 2010

Inte hunnit blogga

Dagen har gått i ett nafs. Hållt på med att försöka få in alla program etc jag hade i datorn... bla drivrutiner för mitt ritbord jag har.
Dessutom är 2 maskiner tvätt klara o upphängda.
Lista på allt jag behöver ha med till skåne är gjord.
Maten blev lagad och käkad.
Pratat med farmor 45 min. i telefonen är oxå gjort (äntligen tog jag mig i kragen).
Mathandlingslistan är klar.
Ekonomisamtal med myndigheter är gjorda (inte gällande min inkomst, men likväl viktigt).
Disken e fixad.
Resan är betald.

Fixar o trixar... och har ap-ont i händerna.
Men jag känner mig sjukt stressad. Och nej, inte e det ens imorrn jag åker. Först på torsd efetrmiddag ju.

Imorrn trillar älsklingens lön in. Storhandling på schemat.
Både Lidl och Coop blir det.
Dessutom måste jag få fatt på en ram till tavlan som de gifta ska få ju...
Packa, slå in paketet, osv...

Jag e slut i skallen. Har varit för mkt senaste dagarna.

Kommer nog sussa tidigt ikväll.

Har inte ens kollat in till Er idag. Ojoj...
men... jag kikar imorrn om jag får tid. Annars har jag ju nästan 5 timmar på tåget på torsdag :P

...visst ja...
Har även hunnit färga mina ögonbryn idag. Har så ljusa fjun att de är genomskinliga annars. Mycket skönare än att måla dem jämt.
Imorrn e det ett måste att fixa till...naglar, tånaglar och lite sånt.

1 kommentar:

  1. Åh.. känner igen det där med att kroppen reagerar långt innan det är dags.

    Det räcker med vetskapen att nåt annorlunda ska hända för mig så vänder det upp och ner på mig, och alla intryck blir dubbelstarka...

    Lycka till, och försök att ladda all energi du kan. Var rädd om dig.

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!