4 oktober 2010

How does it feel...? Sammanfattning dag 1

...bara för att jag gillar Avril, så slänger jag in just denna låten. Passar tillfället med frågan ju :P




Tog min första Concerta idag ju. Och hur känns det nu då?
Ja, lite huvudvärk har jag haft men inte mycket. Skakis är jag litegrann men inte mycket.
Nåt annat känner jag inte såhär när första dagen är klar.
Trött.. ja det kan man verkligen säga att jag är, men det beror med säkerhet inte av medicinen. Höll på och somna på bara de 5 minutrarna det tar att åka bussen till psyk :S

Imorrn blir det full rulle. Ska va hos psykologen kl 9 och sen kvart i 12 ska jag va hos sjukgymnasten.
(Yeah... låter som full rulle va? Säääkert. Men för MIG är det 1 möte för mkt...)

Tatueringen kliar. En hel del har flagnat av och läkt, men det innebär ju att kliet blir värre. Sover med långärmat för att inte klia i sömnen.

På det hela taget har dagen varit bra, men jag känner av de anspänningarna jag hade innan läkarmötet. I väntrummet var jag helt totalt övertygad om att jag INTE skulle få några Concerta. Bara för att livet skulle typ jävlas för mig ytterligare en gång. Det har en viss förmåga till det när det händer saker som är viktiga...

Nähäpp... om man skulle köra ett race och kolla in hos er... innan sömnpillerna börjar verka.
Suttit o sett på Scrubs med älsklingen nu ett tag, så därför har jag inte kikat in på ett par timmar (!!!haha)

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!