4 oktober 2010

4 oktober. Möjligheter kanske?

Jag hoppas att denna dagen är en start på något bra.
Jag har fått Concerta utskrivet nu och startar med 18mg/dagen.

Jag hoppas det blir skillnad i min skalle. Jag hoppas jag kommer få känna ett inre lugn som jag aldrig haft.
Jag är beredd på att det kanske inte märks på ett tag. Jag kanske måste vänta på någon effekt tills jag kommit upp mer i dos.

Jag försöker att inte vara för förhoppningsfull, men detta kan faktiskt innebära att jag får ett bättre liv. Om det funkar..

...kanske innebär det att jag får lugn i min stressade skalle. Kanske kommer jag orka mer när inte stressen tär sönder mig?

...kanske...

5 kommentarer:

  1. Hoppas verkligen att det hjälper för dig.
    Men som du säger det kanske inte märks på ett tag. Jag har 72mg/dag och fick bara biverkningarna i början.
    Börjar du i morgon med det?

    SvaraRadera
  2. Äntligen för bövelen! Tummen upp. :3

    SvaraRadera
  3. Vad skönt för dig. Säkert får du ont i huvudet av dom precis som jag fick när jag började.

    SvaraRadera
  4. Sv: Ja inte en dag för tidigt. Tror inte jag får lyxa till något. :/

    SvaraRadera
  5. Ja, lika bra att börja direkt. Skakig var jag... fick hålla glas med bägge händerna de första dagarna sen blev det mindre och mindre, men har jag missat en dag blir jag lite skakig på förmiddagen sen.

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!