21 oktober 2010

GOOOOD MORGOOOON!!!!

Inatt hade jag en dröm... som jag inte gärna ville vakna ur. Låg kvar och hela natten (kändes det som) flashade jag tillbaks till känslan jag hade i drömmen.

Känslan var... att jag kände mig VACKER. Jag kände mig FIN. Jag var NÖJD med mitt utseende till 120%.

I verkliga livet är jag inte heeelt o-nöjd med mitt utseende, men jag känner mig sällan sådär riktigt nöjd med mig själv. Och... ja, det är väl inte så himla många som gör det heller...

Gick upp vis 10-tiden. Fixade lite i köket, satte igång kaffet och väckte sen min älskling strax efter 11.

Kollade runt på facebook och ser att många statusuppdateringar innehåller sol och gnistrande snö... Kollar ut, men nej, inget sånt här minsann. Synd. Det hade varit mysigt.
Kommer hålla på med städning o rensning idag. Vårt 2:a sovrum fungerar lite som förråd/tvättstuga/garderobs-rum. Ska få ordning där idag. Rensa massa kläder med. Slänga, tvätta, vika etc.

Vad har ni för planer idag????

1 kommentar:

  1. Hej. Ler. Skönt med drömmar som man trivs med. Själv är jag mest rädd för is på vägarna så snön kan hålla sig borta också tycker jag. Fast visst är det fint.

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!