13 oktober 2010

Gomorrn :)

Solen skiner. Katten kollar fåglar som flyger, och jag sitter med en cigg...
Älsklingen sover ännu.

Kollar igenom bloggarna... och önskar jag hade haft tillgång till min minidator (eller en vanlig laptop iallafall) under min tid på behandlingshemmet.
Visst, jag skrev dagböcker i mängder... men det e inte alls lika lätt att gå tillbaka o kolla i dem som det är med en blogg ju.

Annars är det inte mycket som händer idag. Ingen psykolog, sjukgympa eller läkare. Inga akuta ärenden utom till Ica.

Imorrn är det sjukgymnasten.
På fredag är det Dr Pain.
På måndag är det sjukgymnastik igen, tisdag psykolog och torsdag sjukgymnasten.

Livet rullar på...
och jag lägger mina pärlor.
Kanske blir klar idag?

1 kommentar:

  1. Skönt att inte ha något planerat idag. Man behöver en dag då och då som man inte har något alls man MÅSTE göra, bara göra det man vill.
    Du har ju alltid så tunga saker att planerade annars...

    KRAM <3

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!