13 oktober 2010

Dagen går mot sitt slut..

Jag är så otroooooligt vansinnes-trött!
Sen 19-tiden har jag verkligen KÄMPAT med att inte somna. Snart blir det sängen iallafall... för nu vid 22-tiden är det ju iallafall legitimt :P

1 platta kvar på Indianen.
Men tyvärr är färg 3 slut nu, så jag måste skaffa det och pillra dit dom i gluggarna på plattorna jag lagt. det är de 3 sista som är utan den färgen.
Kommer väl pussla ihop de 24 plattorna tillfälligt imorrn o ta nån bild som jag lägger upp här :P

Ska dra igenom en runda med bloggläsning hos er nu.. sen ska jag soooooova!

Go´natt!

3 kommentarer:

  1. hej e oxå j**ligt trött idag. Kram o godnatt!

    SvaraRadera
  2. Haha, ja kl 19 får man inte lova att somna :)

    Kram
    MammaMorran- kika gärna in och följ min vardag som (snart)3barnsmamma med en son som har ADHD/Autism

    SvaraRadera
  3. Tack.....

    Hoppas du vaknar och är pigg idag... själv vaknade ja med feber... trött ja blir... suck suck... nåja... man får väl vara hemma å kurera sig.

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!