10 september 2010

Morrn morrn

Vaknade (2a gången idag jag går upp) och är totalt speedad. Sådär så jag knappt kan skriva vettigt på tangentera för händerna vill snabbare än jag klarar av.

Älsklingen är på jobbet, men han slutar redan kl 12. Sen jobbar han 9-21 både lördag o söndag.

Den 17e ska jag till dr Pain igen. INte långt kvar, och det är skönt. Sablars vad ont jag har jämt. Dessutom får jag veta provsvaren då... om varför jag e så vansinnigt trött jämt.

Sen den 22 är det QB-test hos psykologen, och den 4e träffar jag läkaren på psyk som skriver ut Concerta.

Borde verkligen ringa min sjukgymnast o boka tider, men... jag ORKAR inte! Asså... visst, jag orkar väl ringa, men att träna... jag e för trött för det hela tiden. Jag menar... jag kan knappt hålla ögonen öppna när jag tagit en dusch... hur ska jag då palla träna? ...även om det bara e en kvart..

Jaja, ska kika runt på era bloggar nu.

Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!