16 september 2010

Knas på Blogger?

Minst 3 ggr om dagen när jag ska logga in på blogger -som ska ske automatiskt med sparade inloggningsuppgifter- så kommer jag till en blogger sida som är nåt fel-meddelande. Jag vet inte alls varför, men om jag försöker logga in igen, då funkar det.
Vet inte om detta strular till det för er läsare... dvs om det blir knas med att komma in på sidan eller kommentarer...
Säg till isåfall... inte för att jag vet hur jag ska kunna lösa det, men då vet jag om att det påverkar åtminstånde...

Idag ska jag ta mig nån kilometer (knappt... kanske bara e 500 m...) från lägenheten o hälsa på en vän.
Samma vän som va här när jag städade så förbaskat :P

Vi bor pinsamt nära men ses typ aldrig. ÄNDRING!

Ännu mer pinsamt är det väl att jag tänker ta bussen till henne... och dessutom inte har nåt busskort utan får betala med sms-biljett... 18 kr.
Men efter gårdagens fruktansvärda smärtupplevelse då jag bokstavligen hade tårar i ögonen halva dan... så vill jag inte riskera nåt alls.
Dock kommer jag efter besöket hos henne GÅ till centrum (ett par hundra meter bara) för att rösta, innan jag tar bussen hem igen.

Har en tanke om vad jag kommer blogga om idag. Oväntat nog handlar det om smärta :P
Hoppas jag kommer till skotta tt göra det bara... Blir isåfall i eftermiddag.

Ha det!

1 kommentar:

  1. Jag måste också logga in på min blogg varje gång trots att det ska gå automatiskt från mailen. Dessutom kan jag inte gå via mailen utan måste skriva in adressen varje gång (tur att man har den bland favoriter...) så det är inte bara du som har problem!
    Kramkram

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!