12 augusti 2010

Rekord! Yeah!

Jag och älsklingen tävlar lite här hemma... I vem som kan lägga ut patiansen Harpan snabbast.
Han har legat i täten ett par dar, men idag fick jag honom allt!
Hans rekord tog han igår, genom att klara den på 102 sekunder.
Igår var mitt rekord 112 sekunder.
IDAG SLOG JAG HONOM REJÄLT! Haha...
Han lär få det lite knivigt om han ska slå mitt nu... som ligger på endast 90 SEKUNDER!!!
Hehehe...
Vad lägger ni den på??? (Heter Solitaire på vissa datorer och Harpan på andra)


3 kommentarer:

  1. Jag höll på jättemkt med det där förut.. gick in bland mina bilder nu och kollade vad rekordet var, jag brukade nämligen print screena precis som du :) mitt rekord är 53 sek!!! slå det du! kram

    SvaraRadera
  2. Haha, bra jobbat, riktigt snabbt ju!!! :D

    SvaraRadera
  3. hur många färger kör ni med då? vilken svårighetsgrad alltså
    stins

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!