25 augusti 2010

Regn som smattrar

Som vanligt tycker jag det är hur mysigt som helst när det smattrar på rutan av regnet. Äntligen är det lite kallare oxå, så man kan mysa i tjocktröjan :)

Fick lite kul respons på mina gamla inlägg jag slängde upp igår. Tänkte slänga upp några till idag bara för det :P

Annars är det inte mkt som händer idag. Älsklingen drar till jobbet om en stund.

Fick ett brev från beroendemottagningen om att jag ska dit den 30:e och pissa. Som ett steg innan jag börjar med Concertan bara.
Nemas problemas.

Funderar allvarligt på att tända lite ljus här hemma... bara för mysfaktorns skull...

Ska sätta mig o uppdatera min länklista i sidomenyn nu oxå...

Ha det!

1 kommentar:

  1. Hei söt! Jag uppdaterar min blogg ganska regelbundet jag med nu för tiden. :D Lite dålig på att lägga upp bilder, men det ska det bli ändring på.

    <3

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!