25 augusti 2010

Finns ni med?

Såja. Nu har jag fixat länkarna med bloggar jag läser. Det blev att plocka bort gamla adresser som inte gäller, rensa o skriva dit en massa jag numera läser.

OBS! Om ni vet att jag läser DIN blogg, men inte lagt den på listan, SNÄLLA skriv en kommentar så gör jag det!

Vissa bloggar har jag medvetet inte lagt upp eftersom jag är osäker på om ni vill de ska synas. Bland dessa finns lösenskyddade bloggar. Om ni har en blogg som inte är lösenskyddad, och som jag inte skrivit med av skälet att jag inte tror ni vill det... så.. ja, vill ni iallafall att den ska finnas med, så lämna kommentar om det!
Likadant om jag har skrivit in en blogg i listan som ni INTE vill ska finnas med.

2 kommentarer:

  1. Glad att lilla jag får finnas med;) Gillar din blogg och läser alla inlägg men är lite dålig på att kommentera, sorry.
    Kram och lycka till med allt!!!

    SvaraRadera
  2. Kul att jag får vara kvar på din lista. :D

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!