15 augusti 2010

500

Ja, nu e det mitt 500:e inlägg i denna bloggen...

Känns som tidig morgon. Men klockan e faktiskt 2 på eftermiddagen...
Gick upp med älsklingen tidigt imorse när han skulle till jobbet. Somnade om o sov till halv 1. Drömde om jordens skapelse och syndafloder. Om goda och onda människor i en tid som liknade framtiden men som var för flera tusen år sen.
Vaknade av att regnet smattrade på rutan.

På med kläder för o dra ner till ICA och handla mat, kattmat o toapapper för de sista slantarna. Skönt att det kommer pengar den 19:e...

Trött som vanligt. Ont som vanligt. Dock inte extrem-ont.

Satt igårkväll på terassen och prydde mina naglar. Fattar inte vad jordens största myggsvärm gjorde uppe hos just oss på 9:e våningen... Årets första bett blev många på en gång. Tycker myggen kan hålla sig i sump-marker nere vid vattenytan och inte här uppe...

Jaja... annars e det inte mkt.
Kollar runt till er men har ingen lust till nåt alls egentligen. Humöret e upp o ner o allt däremellan på nolltid.
Orka lixom....

Kram på er

1 kommentar:

  1. ska verkligen försöka njuta! jag vill ju kunna! :), min syster har alltid kall bearnese på, men det fixar jag inte, det blir fööör mycket. kram på dig<3

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!